Praktyczny revenue management

Szkolenie dla kadry zarządzającej hotelu z zakresu praktycznego zastosowania technik Revenue Management w celu maksymalizacji przychodów ze sprzedaży pokoi. Szkolenie poprzedzone jest audytem istniejącej polityki RM oraz konfiguracji narzędzi IT (PMS, chanel manager) w celu możliwości odniesienia się do konkretnych przykładów podczas kursu.

 

Tematyka szkolenia:

  • Co to jest revenue management,
  • Wskaźniki (KPI)
  • Compset – ustalenie zestawu obiektów konkurencyjnych,
  • Segmentacja,
  • Demand Calendar – kalendarz wydarzeń, sezonowości,
  • Prognozowanie sprzedaży (statystyczne metody prognozowania),
  • Price positioning + pricing grid,
  • Dystrybucja w różnych kanałach,
  • Rezerwacje grupowe i analiza displacement,
  • Narzędzia do monitorowania sprzedaży,
  • Przegląd rynkowych narzędzi IT (PMS, RMS, CRM, channel manager, rate shopper),
  • Konfiguracja PMS,

Naszym nadrzędnym celem jest sprawienie, żeby osoby szkolone potrafiły samodzielnie wprowadzić w obiekcie politykę RM oraz poznały tematykę w stopniu umożliwiającym konkurowanie z obiektami aktywnie wykorzystującymi revenue management (głównie sieciowymi).

 

Czas szkolenia: audyt + 2 dni szkoleniowe (16 godzin)

 

Jeżeli jesteś zainteresowany tym szkoleniem oraz podniesieniem standardów i dochodów swojej Restauracji – skontaktuj się z nami.

NAPISZ DO NAS