Profesjonalna obsługa w restauracji – szkolenie kelnerskie od A do Z

Szkolenie powstało w odpowiedzi na rosnąca w zawrotnym tempie liczbę restauracji, hoteli i punktów gastronomicznych. Rynek pracownika dyktuje nowe warunki dzisiejszym pracodawcom, a podaż na rynku doświadczonych pracowników jest bardzo ograniczona. Przekonaj się jak można w krótkim czasie stworzyć prawdziwy zespół zmotywowanych i i kompetentnych pracowników gastronomii.

 

 

Cele i korzyści:

  • Przygotowanie personelu przy obsłudze gości w restauracjach o różnym standardzie i różnym doświadczeniu pracowników,
  • Zwiększenie przychodów restauracji i kelnera
  • Wykształcenie umiejętności rozpoznania potrzeb gości,
  • Rozwinięcie umiejętności technik sprzedaży,
  • Zwiększenie wydajności oraz poprawa organizacji pracy,
  • Podniesienie jakości obsługi w lokalu oraz satysfakcji gości,
  • Przekazanie  umiejętności teoretycznych i praktycznych podczas obsługi gości

 

Szkolenie prowadzi doświadczony trener i praktyk, manager gastronomii trójmiejskich hoteli 5*, Krzysztof Rybacki. Pakiet obejmuje audyt jakości obsługi przed szkoleniem oraz pomoc w ustaleniu standardów obsługi. Szklenie podzielone jest na część teoretyczną oraz praktyczną. Istnieje również możliwość stworzenia księgi obowiązujących standardów obsługi kelnerskiej.

 

Program:

  • Naga prawda o zawodzie, czyli praca kelnera od podstaw.
  • Kelnerska etykieta, czyli gość w centrum zainteresowania.
  • Serwis à la carte od A-Z.
  • Prawidłowy serwis wina oraz alkoholi.
  • Podstawy sprzedaży sugestywnej- znajdź swój efekt WOW!
  • Trudny klient – jak radzić sobie z wymagającym gościem?
  • Organizacja pracy prawdziwym kluczem efektywności.
  • Współpraca kelner-kucharz, czy to naprawdę takie trudne?
  • Świadomość kosztów – co to jest Food Cost i Beverage Cost?
  • Zmotywowany pracownik = wydajny pracownik!
  • Praca wg ustalonych standardów – konsekwencja się opłaca!

 

Zatrzymaj swoich pracowników i zmień ich w profesjonalistów. Wyszkolony pracownik, to nie tylko dodatkowe zyski dla restauracji ale i wyższe napiwki dla personelu oraz ich motywacja do pracy!

 

Koszt pełnego wyszkolenia jednego pracownika zaczyna się już od 320 zł*. Proces szkolenia rozpoczynamy od sprawdzenia jakości obsługi (jeszcze przed spotkaniem z personelem) bądź w przypadku nowych lokali, wspólnym z Właścicielem określeniem standardów obsługi. W ramach współpracy oferujemy dwa dni szkoleniowe (16 godz.) w Twoim lokalu.

 

zadzwoń 513-825-617

lub

@ NAPISZ

 

 

* cena netto za 1 osobę przy grupie 10 osób. Przy innej wielkości grupy prosimy o kontakt w celu przygotowania szczegółowej oferty.