Szkolenie powstało w odpowiedzi na rosnąca w zawrotnym tempie liczbę restauracji, hoteli i punktów gastronomicznych. Rynek pracownika dyktuje nowe warunki dzisiejszym pracodawcom, a podaż na rynku doświadczonych pracowników jest bardzo ograniczona. Przekonaj się jak można w krótkim czasie stworzyć prawdziwy zespół zmotywowanych i i kompetentnych pracowników gastronomii.
Cele i korzyści:
- Przygotowanie personelu przy obsłudze gości w restauracjach o różnym standardzie i różnym doświadczeniu pracowników,
- Zwiększenie przychodów restauracji i kelnera
- Wykształcenie umiejętności rozpoznania potrzeb gości,
- Rozwinięcie umiejętności technik sprzedaży,
- Zwiększenie wydajności oraz poprawa organizacji pracy,
- Podniesienie jakości obsługi w lokalu oraz satysfakcji gości,
- Przekazanie umiejętności teoretycznych i praktycznych podczas obsługi gości
Szkolenie prowadzi doświadczony trener i praktyk, manager gastronomii trójmiejskich hoteli 5*, Krzysztof Rybacki. Pakiet obejmuje audyt jakości obsługi przed szkoleniem oraz pomoc w ustaleniu standardów obsługi. Szklenie podzielone jest na część teoretyczną oraz praktyczną. Istnieje również możliwość stworzenia księgi obowiązujących standardów obsługi kelnerskiej.
Program:
- Naga prawda o zawodzie, czyli praca kelnera od podstaw.
- Kelnerska etykieta, czyli gość w centrum zainteresowania.
- Serwis à la carte od A-Z.
- Prawidłowy serwis wina oraz alkoholi.
- Podstawy sprzedaży sugestywnej- znajdź swój efekt WOW!
- Trudny klient – jak radzić sobie z wymagającym gościem?
- Organizacja pracy prawdziwym kluczem efektywności.
- Współpraca kelner-kucharz, czy to naprawdę takie trudne?
- Świadomość kosztów – co to jest Food Cost i Beverage Cost?
- Zmotywowany pracownik = wydajny pracownik!
- Praca wg ustalonych standardów – konsekwencja się opłaca!
Zatrzymaj swoich pracowników i zmień ich w profesjonalistów. Wyszkolony pracownik, to nie tylko dodatkowe zyski dla restauracji ale i wyższe napiwki dla personelu oraz ich motywacja do pracy!
Koszt pełnego wyszkolenia jednego pracownika zaczyna się już od 320 zł*. Proces szkolenia rozpoczynamy od sprawdzenia jakości obsługi (jeszcze przed spotkaniem z personelem) bądź w przypadku nowych lokali, wspólnym z Właścicielem określeniem standardów obsługi. W ramach współpracy oferujemy dwa dni szkoleniowe (16 godz.) w Twoim lokalu.
zadzwoń 513-825-617
lub
* cena netto za 1 osobę przy grupie 10 osób. Przy innej wielkości grupy prosimy o kontakt w celu przygotowania szczegółowej oferty.